Дэргэд минь байж

Уучил намайг, чиний сэтгэл
Навч биш цэцэг нь байж дээ чи минь
Алагхан цэцэгсийн хүрээлэн дунд
Амраг минь, чи байсныг мэдсэнгүй таньсангүй ээ
Халуухан байж дээ чи минь
Хавар нь биш намар нь байж дээ чи минь
Хайрын цэцэгсийн хүрээлэн дунд
Хайрт минь чи байсныг мэдсэнгүй ээ

Дэргэд минь байж хайр минь
Дэндүү ойрхон байж чи минь
Хажууд минь байж хайр минь
Чи минь, хайр минь чи минь намайг уучил
Дэргэд минь байж хайр минь
Дэндүү ойрхон байж чи минь
Хажууд минь байж хайр минь
Энэ олон жилүүдэд чамайгаа би таньсангүй, мэдсэнгүй

Уучил намайг, чиний сэтгэл
Урсгал биш, ундарга нь байж дээ чи минь
Өнгийн цэцгийн хүрээлэн дундаас
Өчнөөн жил чамайгаа би таньсангүй

Дэргэд минь байж хайр минь
Дэндүү ойрхон байж чи минь
Хажууд минь байж хайр минь
Чи минь, хайр минь, чи минь намайгаа уучил
Дэргэд минь байж хайр минь
Дэндүү ойрхон байж чи минь
Хажууд минь байж хайр минь
Энэ олон жилүүдэд чамайгаа би таньсангүй мэдсэнгүй


Шүлгийг Ү. Хүрэлбаатар
Хөгжмийг Ч. Чулуунбат
Дуучин Ч. Чулуунбат
2002.10.26. 23 цаг 18 минут

No comments:

Post a Comment