Би монгол хүн

Шүлгийг Ү. Хүрэлбаатар
Хөгжмийг Л. Балхжав
Дуучин Камертон

Би монгол хүн

Хөх тэнгэрийн дуудлага
Хөх толботой төрсөн - би монгол хүн
Уртын дууны уянгалаг шуранхайд нь
Уярч мэлмэрдэг уяхан - би монгол хүн

Аргалын цэнхэрхэн талдаа
Адуунд эрэмгий өссөн - би монгол хүн
Наадмын торгон дэвжээнд
Наран мэт баясдаг – би монгол хүн

Эх орон газар нутаг таныгаа
Ээж аавтайгаа зүйрлэдэг – би монгол хүн
Азийн элгэнд нүүдэлчин удмынхан би
Ариухан тэр ард түмнийг монгол гэдэг юм
Би тэнгэрлэг монголчууд

Энгэр цагаан үүлний нүүдэл шиг
Эрх дураараа жаргасан - би монгол хүн
Эсгий цагаан монгол гэртээ
Эрхлэж торнин өссөн - би монгол хүн
Мөнх тэнгэрийн зарилгатай монголчууд
Мөрөөдөл дүүрэн заяатай монголчууд

Азийн элгэнд нүүдэлчин удмынхан би
Ариухан тэр ард түмнийг монгол гэдэг юм
Би тэнгэрлэг монголчууд

2002.08.20. 20 цаг 00 минут

No comments:

Post a Comment