Догь байгаа биз

Чи минь наашаа ирж яваа би мэдэж байна
Чин сэтгэлээсээ яарч яваа би итгэж байна
Аниргүйн дунд ганцаараа чи минь алхаж яваа
Амрагийн дуу аяланхан гүйж яваа би мэдэж байна

Тиймээ, би өнөөдөр болзоотой байгаа
Тэгэлгүй дээ, бас догь байгаа биз

Хайрт минь наашаа ирж яваа би мэдэж байна
Халуун сэтгэлээсээ яарч яваа би итгэж байна
Хавирган сарын нумартал чи минь харуулдан яваа
Хайрын дуу аяланхан гүйж яваа би мэдэж байна

Тиймээ, би өнөөдөр болзоотой байгаа
Тэгэлгүй дээ, бас догь байгаа биз

Тэр минь наашаа ирж яваа би мэдэж байна
Тэнгэрийн дор яарч яваа би итгэж байна
Сэтгэлийн уянга цацруулан чи минь эгшиглэж яваа
Сэргэлэн нүдээ тормолзуулан исгэрч яваа би мэдэж байна

Тиймээ, би өнөөдөр болзоотой байгаа
Тэгэлгүй дээ, бас догь байгаа биз

Шүлгийг Ү. Хүрэлбаатар
Хөгжмийг Г. Жаргалсайхан
Дуучин Т. Ариунаа


2002.05.30 17 цаг 25 минут
Нью-Йорк хот. Манхайтен дүүрэг.
Зүүн 88-р гудамж. 205-р байр.
11-ийн “ж” тоот хаалга

No comments:

Post a Comment