Гар утас ертөнцийг атгуулна

Миний гар утсаар
Мессеж зөндөө ирдэг
Заримдаа залхуу хүрээд
Уншиж ч амжилгүй устгачихдаг
Харин тэгтэл ойрын үед
Хаанаас ч юм, хэнээс ч юм нэгнээс
Хайрын үгтэй мессеж
Хагацаж салахаа болилоо

Гар утас амраг сэтгэлийн болзоо болж
Хайр сэтгэлийг минь авчирсан
Хайрын минь алтан зууч

Миний гар утсаар
Мессеж зөндөө ирдэг
Заримдаа залхуу хүрээд
Уншихгүй арилгадаг
Харин тэгтэл ойрын үед
Хаанаас ч юм, хэнээс ч юм нэгнээс
Хайрын үгтэй мессеж
Хагацаж салахаа болилоо
Чиний гар утас руу
Зүрхний зураг явууллаа
Хайрын үгсээ чамруу илгээе
Хариу надад бичээч

Гар утас хайр сэтгэлийн гүүр болж
Гар утас хаана ч явсан солонго шиг дагана
Гар утастай байхад ганцаардахгүй
Гар утас миний гарт ертөнцийг атгуулна

Миний гар утас руу
Хүмүүс зөндөө ярьдаг
Харин чамтай ярихад
Хамгаас илүү жаргалтай
Чамайг ярихгүй зөндөө удахаар
Чамайг үгүйлэн гар утастайгаа ярина
Гар утас амраг сэтгэлийн болзоо болж
Хайр сэтгэлийг минь авчилсан
Хайрын минь зууч

Шүлгийг Ү. Хүрэлбаатар
Хөгжмийг Д.Болд
Дуучин Камертон

No comments:

Post a Comment